2011. július 31., vasárnap

Calzedonia bikini - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Nagyon csinos Calzedonia bikini! Sajnálom eladni de muszáj mert én kihíztam, tavaly augusztusban vettem és ebből kifolyólag nem volt sokszor rajtam 2x-3x már nyár vége volt és nem tudtam kihasználni!
Az idei nyárra meg már kihíztam sajnos: (
A fürdőruha alsaja meg lett varratva mert ugye a Calzedoniában külön lehet megvenni a bikini felsőt és alsót így már az alsajából csak XL-es volt de én nekem annyira tetszett hogy úgy voltam vele hogy majd megvarratom és egyáltalán nem látszik hogy megvan varrva látszik is képeken meg ugyebár én is úgy hordtam de senki sem mondta meg volna rá hogy az egy XL-es bikini alsó volt: ) Szépen lett megvarrva esetleg belülről látszik egy picit!
Akinek bármilyen kérdése van az nyugodtan írjon!
Nézz körbe nálam: )


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2011-08-05 00:35
. Calzedonia bikini - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése